Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani

Splošni pogoji spletne prodajalne BODIMODNA.SI v lasti podjetja B 2 B, d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino bodimodna.si (v nadaljevanju »Bodimodna« ali »spletna trgovina«) upravlja podjetje B 2 B, storitveno podjetje, d.o.o. (v nadaljevanju »ponudnik«).. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje BODIMODNA.SI, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

DOSTOPNOST INFORMACIJ (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

g) način plačila in dostave,

h) časovno veljavnost ponudbe,

i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,

j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 A – IDENTITETA PODJETJA

B 2 B, storitveno podjetje, d. o. o.

Nemčavci 1D, 9000 Murska Sobota

 

B – KONTAKTNI PODATKI

e-pošta: info@bodimodna.si

telefon: 051 336 263

naslov: Nemčavci 1D, 9000 Murska Sobota

več o podjetju: https://www.bodimodna.si/pages/kontakt/

 

c) BISTVENE ZNAČILNOSTI BLAGA (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

PONUDBA ARTIKLOV 

Artikli na bodimodna.si so pogosto ažurirani. Cene so predstavljene kot Redne cene in Spletne cene. Redne cene so cene, ki jih sam oblikuje ponudnik. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100 % plačila z gotovino ali plačilo predračuna z nakazilom na TRR.

STVARNE NAPAKE

Podjetje B 2 B, d. o. o. odgovarja za stvarne napake izdelkov in se zavezuje, da bo potrošniku izročil blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.  Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po tem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šestih mesecev od izročitve. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • – blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

d) DOSTOPNOST IZDELKOV

Izdelki so po izvedbi naročila najkasneje v treh delovnih dneh predani poštnemu posredniku. V kolikor potrošnik lahko pričakuje daljši rok dostave zaradi izrednih okoliščin, ga prodajalec o tem obvesti.

e) POGOJI DOSTAVE izdelka ali izvršitve storitve,

Ob naročilu do cene izdelkov pod 20,00 € znašajo stroški pakiranja in dostave 3,50 € (ne glede na težo, količino in velikost vašega naročila), pri nakupu nad 20,00 € so stroški pakiranja in dostave 0 €.

Opozorilo: zgoraj navedeni pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Spletna stran Bodimodna.si dostave v druge države zunaj Republike Slovenije ne ponuja.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec pa ob potrditvi nakupa avtomatsko tudi prejme račun na vpisan elektronski naslov.

h) ČASOVNA VELJAVNOST PONUDBE,

Vse cene vsebujejo 22 % DDV.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

PROMOCIJSKE KODE

Občasno preko komunikacijskih kanalov pošljemo promocijsko kodo. Promocijska koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v tem omejenem roku, sicer je neveljavna. Izkoristi se tako, da se na blagajni vnese v posebno okence “promocijska koda” in potrdi s klikom na gumb “Potrdi”. Promocijske kode med seboj niso združljive. Obiskovalec oz. kupec lahko izkoristi ob vsakem nakupu samo eno promocijsko kodo.

g) NAČIN PLAČILA,

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu;
  • z nakazilom na račun upravitelja portala (po ponudbi / predračunu)

i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

KOMUNIKACIJA 

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska bodo vsebovala naslednje sestavine: – jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila, – pošiljatelj bo jasno razviden, – različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, – jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, – željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

OBVEŠČANJE IN E-NOVICE

Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novice občasno obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novic.

j) POJASNILO POSTOPKA O PRITOŽBI, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@bodimodna.si Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Garancija velja za ure. Prodajalec mora ob sklenitvi prodajne pogodbe za blago iz druge alinee 19. člena ZVPot izročiti potrošniku garancijski list, navodila za uporabo blaga ter zagotavljati brezplačno odpravo napak na blagu v času graancijskega roka. Za blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno in nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševanem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napake. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z novim, enakim in brezhibnim blagom. Če proizvajalec v roku iz prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine. Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim mora proizvajalec izdati nov garancijski list. Pravice potrošnika iz tega člena ugasnejo po dveh letih od dneva, ko je potrošnik zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo blaga z novim.

ODSTOP OD NAROČENEGA BLAGA

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju na elektronski naslov (info@bodimodna.si) sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se NE šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Bodimodna.si – B 2 B, d.o.o. Nemčavci 1D, 9000 Murska Sobota. Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom, najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe, vrne strošek kupnine izdelkov, ne pa tudi stroški pošiljanja blaga. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

E-povezava do obrazca za odstop od pogodbe:

https://www.bodimodna.si/pogoji-uporabe/odstop-od-pogodbe-bodimodna-si/

 

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi Bodimodna.si ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Bodimodna.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.